Biranne-Birbaba-Birbebek = 40 gün

                                                     Güzel kızım Melisa 

 Yazıya nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Duygularım o kadar yoğun ki ne anlatacağımı nereden başlayacağımı bilemiyorum aslında.. Galiba doğduğun ilk geceden bahsetmeliyim..  10 Kasım 2017 gününde 18.16’da seni kucağıma aldıktan sonra etrafımda olup beni yalnız bırakmayan bütün akrabalar ve arkadaşlarıma öncelikle teşekkür ederim. Bunu çok içten söylüyorum  öyle bir durumda insanın herkese sarılası herkesi öpesi geliyor. Benim telefonum bir dakika susmadı doğduğun gün kızım.. 🙂 Seni sevecek olan bir çok insan var anlayacağın yandın sen !  🙂 İlk gecemizde hastanede deden ve anneannenle birlikte annenin yanında kaldık. O gece yorgun düşmüş bedenler vardı annen seni doğurdu ama biz dışarda maaile 9 doğurduk.. Gün boyunca ayakta kalmamızın verdiği yorgunlukla hastanede oturduğumuz yerde uyukladık.. Sen ağladın kalktık,sen uyudun bayıldık.. Kantinciyle ahbap olduk kahve içmekten. İlk gecen çok huzurluydu senin açından..  Benim açımdan ise enteresan bir deneyimdi diyebilirim.. Hayatımda gördüğüm en sevimli yaratıksın bu arada ! 

 Eve geçtiğimizden beri 40 gün geçti. Tam 40 gün. Sağolsun anneannen seninle ilgilendi. Göbek bağın düşene kadar da bizimle kaldı.  Gerçekten bize çok şey kattı. Sudan çıkmış balık gibiydik çünkü.. Çok şükür ki senin ve annenin sağlığında herhangi bir ters durum yok. Bizi mutlu eden taraf, senin gelmenden önce sağlığınızdı..Şimdi etrafımdaki bekar arkadaşlarım,yeni evli arkadaşlarım bana bir soru soruyor.. Baba olmak nasıl bir duygu ? Hissettiğim ve verdiğim tek cevap şu ; Bu yaşınıza kadar sizi mutlu eden,eğlendiren,güldüren bütün anılarınızı bir kenara koyun ve 10.000 ile çarpın. çıkan sonuç çocuğunuzun olması… Gerçekten de öyle hissediyorum. Yani dünya üzerinde bir insan evladının kakasını yaptı diye,gaz çıkardı diye mutlu olacağım benim aklıma hiç gelmemişti. Sen zaten gülümsediğinde ya da abuk subuk sesler çıkardığında biz annenle o kadar mutlu oluyoruz o kadar çok gülüyoruz ki bu mutluluğu tarif etmek mümkün değil.. 

 

 Artık sen doğalı 40 gün olduğuna göre bir kaç fotoğraf paylaşabilirim. Şimdiden söylüyorum bunu okuyan arkadaşlar bir maşallahınızı alırım. ! 🙂  Hastanedeki fotoğraflarımızdan bir kaç tane burada paylaşmak istedim. Doğduğun günden bugüne eve artık ışık hızıyla gitmek istiyorum canımın içi.Gün içerisinde seni o kadar çok özlüyorum ki dakika saniye fotoğraflarına bakıyorum bir an önce akşam olsun da seni kucağıma alayım,gazını çıkartayım,sana şarkılar söyleyeyim istiyorum. Sen doğmadan önceki yaptığım araştırmalar,okuduğum her şey birer hikayeymiş onu anladım. Tamamiyle sana bağıntılı. O an sen nasıl keyifli oluyorsan biz de sana göre şekilleniyoruz. Biz annenle 40 günün geçene kadar seninle teması bizim ve ailemizin dışında çok aza indirgedik. Senin bünyenin hastalıklara karşı açık ve zayıf olmasından kaynaklı.. Çok şükür ki 40 günü çok rahat olmasa da atlattık. Bizi gören çevremizdeki arkadaşlar sana davranışlarımızdan ve bakımından sanki bu sizin ilk çocuğunuz değil gibi diyorlar. Tabi bu konuda anneannenin çok büyük payı var.. Seni ilk yıkayan annen,anneannen ve babaannendi. Ben işyerinde olduğum için ilk yıkamanda bulunamadım ama videolarını izledim. Daha sonrasında ise  annenle seni birlikte yıkıyoruz çok iyi öğrendik bu işi… Banyoda çok keyiflisin bu arada 🙂 

DZQIE5662

                       Her zaman göreve hazırım. Gece nöbeti ben de ! 

  Geceleri  ilk günler dünyaya alışma sürecinden kaynaklı bazen sıkıntılı günler           geçirdin güzel kızım.. Ama yine de uyum sürecini güzel atlattık            bence..Doğduğunda çok düşündüm nasıl yapacağım,yeterli olabilecek miyim,sana iyi bakabilecek miyim,iyi bir baba olabilecek miyim diye.. Herşeyi akışına bırakıp bir olgunluğa erişiyor insan bir kaç gün geçince. Çünkü bana ve annene bağımlı olan savunmasız bir varlık olarak  girdin hayatımıza. 

Bir gülümseme insanı bu kadar etkileyebilir.Mutlu edebilir delirtebilir.. Geçirdiğimiz günlerde bana gülümsediğin nadir anların oldu.. Genelde beni rahat bir yatak olarak görüp üstümde uyuduğun için gülümsemelerine annen kadar şahit olamıyorum. Tabii çalışma hayatımında bununla ilgilisi var akşamdan akşama görüyorum seni.. Çok özlüyorum.. Gün içerisinde bir anda fotoğraflarına bakarken buluyorum kendimi.. Ah şu teknoloji olmasa heralde gün içerisinde kaçıp kaçıp yanına geleceğim.. Bir an önce ısırmalık moduna geçmeliyiz senle dişlerim kaşınıyor 🙂 Hayatımda gördüğüm daha tatlı bir şey yok.. Kirpi bile yavrusunu pamuğum diye severmiş ama sen benim harbi pamuğumsun.. Senden şikayetçi olduğum bazı noktalar var onları da söylemeden geçmeyeceğim… Omuzda uyuma tribine girdin anlıyorum koku,sıcaklık,titreşim istiyorsun.. Ama daldıktan sonra bir zahmet uyanma yaa ! 🙂 Resmen felçliler gibi geziyoruz annenle evde. Az biraz bize dinlenme süresi tanı kızım aa çok ayıp.

TRUJ7032

Benim elimde olan tek bebeklik fotoğrafım bu. Uzun bir zaman önce negatifleri olmadığı için elimden gittiler.. Soldaki benim bebekliğim.. Sağdaki senin.Sanki bana mı benziyorsun ? Yok Yok annenden de almışsın tam ortak bir çalışma olmuş 🙂 İyi ki girdin hayatımıza sen be güzeller güzeli kızım ! 🙂 

      Son olarakta bu birbirinden güzel fotoğrafları paylaşıyorum burada. Tam bir soytarıyız fotoğraflarda.. Melisa seninle bir çok anımız olacak. Sen annen ve ben  çok güleceğiz,eğleneceğiz,oyunlar oynayacağız,ödev yapacağız,tatillere çıkacağız,evcilik oynayacağız,maç izleyeceğiz,alışveriş yapacağız,müzik dinleyeceğiz,müzik yapacağız.. Hayatında yaptığın herşeyde arkanda durup seninle geçirebileceğim bütün vakitleri dolu dolu yaşamaya çalışacağım. Senin örnek aldığın adam olabilmek için her gün kendimi geliştirmeye çalışıp,her geçen gün yeni bir şey öğrenip sana yararlı olabilecek bir insan olmak için çabalayacağım. Herşeyden önce sana insanları sevmeyi,hayvanları sevmeyi,yaşamayı sevmeyi öğreteceğim… 

25593433_1922930854387734_1003977119_n

 2014 yılının Ağustos ayında kendi sosyal medya hesaplarımın birinde bir bebek paylaşmışım.. Üzerinde ASLAN PARÇASI yazan bir zıbın ile .. Post’un açıklama kısmına sen benim olsana yazmışım..  Sen benim oldun Tanrı seni bana bahşetti.. Seni cimbomlu yapıcam kızım.. !  Dedelerin,amcan ve dayına lütfen inanma. Galatasaray’lı olmak bir ayrıcalıktır.. !  Bu yazımı biraz geciktirdim 40 günün geçmesini bekledim.. Bundan sonra daha fazla yazacağım güzel kızım… Hafta sonu İzmir’e gidiyoruz.. Yılbaşını da orada geçireceğiz.. İlk uçak yolculuğun ve yeni yıla seninle birlikte gireceğimiz yazıyı yazmak için şimdiden sabırsızlanıyorum..  Yılbaşından sonra tekrar yazacağım.. 

Seni seven Baban… ! 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s